Kamis, 24 Januari 2013

mutiara jiwa'''

mutiara jiwa'''
DUHAI jiwa yang renta dibalik jiwa yang hampa
Jangan pernah Engkau meninggalkan aku
Kerana tanpa Mu aku tiada berdaya
aku takut hati ini berubah menjadi buta
Sehingga kuterjatuh cinta yang tiada berharga
menangislah aku dengan penuh derita
Demikianlah aku akan merasakan panasnya siksa Neraka
apabila engkau telah berlalu dari jiwa yang semu

DUHAI jiwa yang lapar dibalik jiwa yang tegar
menyatulah dalam segala rahasia
berpadulah dalam segala arah untuk senantiasa
menebarkan Kasih dan Sayang
agar mampu menyaksikan keabadian
Sehingga bersoraklah suara-suara kebahagia'an
Dalam Syurga yang penuh dengan segala kenikmatan

DUHAI jiwa yang mulia dibalik kemulia'anya jiwa yang hina
Selimutilah aku dalam CINTA'mu
agar kumampu merasakan kehangatan nya ridho'MU
SERTA sanggup kuberjalan diatas alam yang fana
Bahawa Engkau-lah yang menyelimuti segala-galanya
Tanpa Engkau sang pemilik CINTA
Semua yang ada tidak akan pernah memberikan makna
termasuk jiwa yang renta akan semakin binasa
bila tiada petolongan darimu''ya ALLAH'''
 

0 komentar:

Posting Komentar

newer post older post Home